#wspieramgastro

przez Jacek (0 komentarzy)

czyli gastro (i foodtrucki) w trakcie zarazy

Szybko rozwijająca się fala #wspieramgastro już na zawsze będzie nam się kojarzył z koronawirusem, który opanowała nasz świat na początku 2020 roku. Początki hasztaga sięgają pierwszych dni kwietnia tego roku i w ciągu niecałego miesiąca otagowano tak prawie 3000 zdjęć. I dotknął on także tematu foodtrucków.

 

W czasach pandemii ważne jest trzymanie się na odległość, ale i wspieranie lokalnych lokalnych biznesów. A gdzie szukać bardziej lokalnych firm niż wśród małej gastronomii?

 

Kucharze i restauratorzy bardzo szybko dostosowali się do panujących warunków, bo przecież nie było za bardzo wyboru. Po wprowadzeniu zakazu gromadzenia się i nakazu zamknięcia barów i restauracji praktycznie cały rynek przeszedł na dowozy. Nie inaczej było z foodtruckami, które posiadając doposażone kuchnie i zaplecza, od razu zaczęły organizować dowóz do konsumenta, nie ograniczając się do wynosów, które przecież były codziennością.

 

Zadowoleni odbiorcy pysznych potraw zaczęli odwdzięczać się, wrzucając zdjęcia swoich zamówień na Facebooku i Instagrama oznaczając swoje ulubione punkty i tagując całość #wspieramgastro. Jak jednak wspierać, aby robić to jak najlepiej?

 

 

 

Krótka instrukcja, jak wspierać:

 

Przede wszystkim poszukajmy kuchni małych, które tylko dzięki naszemu wsparcia mogą przetrzymać ten trudny okres. Dzięki temu znajdziemy też kuchnie niebanalną, często lokalną, tworzoną ze świeżych, najlepiej wyselekcjonowanych produktów. Śledźmy media społecznościowe, bo da nam to możliwość wyszukiwania najciekawszych ofert i specjalności na dane dni, czy tygodnie, które pozwolą zróżnicować naszą dietę. Dodatkowo możemy znaleźć lokale, które wspierają medyków, czy mundurowych, co często możemy wesprzeć za pomocą zrzutek, czy zawieszonych potraw. Z tych miejsc powinniśmy być najbardziej dumni! Po trzecie i może najważniejsze - zamawiajmy bezpośrednio w restauracji, za pośrednictwem telefonu. Portale oferujące dowozy to duże korporacje, które nierzadko pobierają bardzo duży procent od ceny potrawy za swoje usługi. Przez kontaktowanie się bezpośrednio z restauracją możemy lepiej spersonalizować swoje zamówienie i wspierać świadomie!

 

Jeżeli chcecie ułatwić sobie troszeczkę zadanie, koniecznie musicie sprawdzić nasze kanały społecznościowe: Facebook i Instagram. Tam promujemy foodtrucki, które nie zamknęły się w tak trudnych czasach oraz te, które robią coś super dla potrzebujących czy ratujących nasze zdrowie.

 

A jeśli chcecie, aby i Wasz foodtruck pojawił się na naszych mediach, wystarczy, że się zarejestrujecie pod poniższym linkiem i w polu uwagi napiszecie do nas #wspieramgastro. Jesteście już zarejestrowani? Napiszcie do nas w formularzu kontaktowym, a my się odezwiemy ;)


 

 

Bądźcie zdrowi i do zobaczenia w lepszych czasach. i pamiętajcie, aby móc powiedzieć, że #wspieramgastro!

 

 

Wróć

Dodaj komentarz

Prosimy obliczyć 8 plus 7.
nie przegap tego

przez Jacek (0 komentarzy)

#wspieramgastro

Szybko rozwijająca się fala #wspieramgastro już na zawsze będzie nam się kojarzył z koronawirusem, który opanowała nasz świat na początku 2020 roku. Początki hasztaga sięgają pierwszych dni kwietnia tego roku i w ciągu niecałego miesiąca otagowano tak prawie 3000 zdjęć. I dotknął on także tematu foodtrucków.

przez Jarek (0 komentarzy)

Wyposażenie Foodtrucka, krótka checklista przed otwarciem

Niezbędna checklista przed otwarciem pierwszego Foodtrucka. Tutaj zebraliśmy listę najbardziej potrzebnego wyposażenia każdego debiutującego Foodtrucka. Dodatkowo szanujemy Twój czas, więc przybliżone ceny sprzętu wrzucamy zaraz przy nazwie produktu, żeby można było jeszcze szybciej stworzyć poglądowy budżet.

przez Jarek (0 komentarzy)

Marketing na kółkach

Jak zadbać o klientów będąc właścicielem niewielkiego foodtrucka? I jak dobrze szukać wśród wielu takich samych ofert na rynku gastronomicznym. Nieważne czy szukasz cateringu na dowóz czy otwierasz pierwszą przyczepkę z hot dogami. W tym artykule po krótce opisaliśmy trzy kroki do sworzenia pomysłu na własne "ja".